@yourEvent

Wanneer: 2 September 2016
Waar: Leeg Bedrijfspand, Hengelo
Thema: American Party
Liv Happier: Assistent van Marianne Renaud

Marianne  werd 65, ze wilde dit graag vieren met familie en vrienden. Ze heeft duidelijk voor ogen wat ze wil. Nodigde vrienden en familie uit. Vroeg de gasten hun favoriete gerecht mee te nemen. Zelfgebakken taart, quiche en andere culinaire hoogstandjes kwamen tevoorschijn. Marianne wilde dit keer ook graag luxe hapjes waar ze de gasten mee kon verassen. Ik heb Marianne geholpen bij de voorbereidingen, regelde deels de catering. en was aanwezig zodat de gasten voor vragen bij mij terecht konden.

Marianne:  Mijn eerste kennismaking met Nicole was erg verfrissend. In die zin: het was mijn eerste ervaring met Liv Happier, Nicole begon net met haar bedrijf. Nadat ik had uitgelegd dat ik geen Bitterballen wilde maar iets creatiefs had zij al snel een idee en na kort overleg waren wij het eens, ook over de prijs.

Op de avond zelf was de verrassing groot, sommige heel bijzondere creaties die erg lekker smaakten maakten mij en mijn gasten heel blij! Toen verscheen zelfs de ‘kunstenaarskok’ even en kwam feliciteren, zo was mijn 65ste verjaardag mede hierdoor geslaagd. Door de vriendelijkheid en aandachtsvolle inleving in mijn wensen kon ik Nicole vertrouwen en zo had ik over dit stukje organisatie van het feest geen stress.

————————————————————————————————————————————-

Wanneer:  13 augustus 2015
Waar: de Appel Hengelo
Thema: Babyshower
Liv Happier: Organisator 

Met 8 vrouwen een volledig verzorgde brunch bij eetcafé de appel in Hengelo. Ik zorgde voor de reservering, aankleding en was op het moment suprême op de locatie om de gasten te ontvangen. Een overheerlijke Brunch zorgde voor een geslaagde middag.

—————————————————————————————————————————————-

Wanneer: 19 augustus 2017
Waar: Hoeve de Haar, Ambt Delden
Thema: Zakelijk
Liv Happier: Organisator

Het 12,5 jarig bestaan van people coaching, iets dat gevierd moest worden. Sietske weet wat ze wil maar kan wel hulp gebruiken. Bij de uitwerking en de uitvoering. We bespreken haar wensen. Ik maak dit overzichtelijk en vervolgens een plan van aanpak. Erna zetten we samen de puntjes om er een onvergetelijk jubileum van te maken.

Sietske Haar aanwezigheid gedurende de dag en zij als aanspreekpunt voor de gasten was perfect. Door haar inzet die dag verliep alles in een heel ongedwongen sfeer. Ik kon nu genieten van het feest zelf.